موبایل و تبلت

بهترین هندزفری بی سیم برای آیفون در سال 2024

بهترین ایرپادهای اپل

برای انتخاب بهترین هندزفری بی سیم برای گوشی اپل گزینه های بسیار زیادی وجود دارند، اما اگر آیفون دارید، ایرپادهای اپل معمولا بهترین راه برای رفع نیازهای صوتی بی سیم شما هستند. بدون شک بهترین هندزفری بی سیم اپل ایرپاد پرو نسل دوم یا همان ایرپاد پرو 2 می باشد،چراکه بیشترین سازگاری را با گوشی های آیفون دارد. حذف نویز فعال در ایرپاد پرو 2 توسط تراشه H2 اپل تقویت شده و فرکانس های پایین را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با این وجود اگر سبک متفاوتی را ترجیح می دهید یا می خواهید کمی در هزینه خود صرفه جویی کنید می توانیدبرند  Beats که در سال 2014 توسط اپل خریداری شد را در نظر بگیرید یا برندهای معتبر دیگری  نظیر Anker,Sony  برای گوشی آیفون خود استفاده کنید. ولی باید به این نکته نیز توجه کنید که هندزفری های بی سیم غیر از برند اپل برخی از قابلیت های خود را برای گوشی اپل از دست می دهند و سازگاری 100 درصد با گوشی های آیفون ندارند. در ادامه مقاله بهترین ایرپادهای اپل را معرفی می کنیم .

فهرست مطالب

بهترین مدل هندزفری بی سیم اپل(بهترین ایرپادهای اپل)

بهترین مدل هندزفری بی سیم اپل، بدون شک ایرپاد پرو 2 می باشد. که در ادامه به بررسی مشخصات این هندزفری بی سیم خواهیم پرداخت. برندهای معتبر دیگری نیز در بازار وجود دارند که بهترین مدل های آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

هندزفری بی سیم 2 Apple AirPods Pro

هندزفری بی سیم 2 Apple AirPods Pro

محل قرارگیری میکروفون ها و دریچه های انتقال صدا در ایرپاد پرو 2 نسبت به نسخه های قبلی تغییر کرده است. مهمترین تغییر در این هندزفری به ANC یا حذف نویز فعال آن مربوط می شود که با استفاده از تراشه H2 عملکرد حذف نویز فعال را بهبود بخشیده است.صداهای مزاحم اطراف به بهترین شکل حذف می شوند تا هنگام گوش دادن به موسیقی و تماس های تلفنی،کمترین نویز را داشته باشیم. هنگام تماس تلفنی، صدای مخاطب را با بهترین کیفیت می شنوید و صدای شما نیز با حداقل نویز به مخاطب ارسال می شود.یکی دیگر از ویژگی های جالب در این هندزفری،قابلیت Adaptive Transparency است که در شرایطی که می خواهید از صدای محیط اطراف خود آگاه باشید،کاربرد دارد. شارژدهی بادزها نیز بهبود یافته اند و هرکدام از بادزها در حالت ANC فعال تا 6 ساعت شارژدهی خواهند داشت و در صورتیکه از کیس ایرپاد پرو 2 استفاده کنید شارژدهی تا 30 ساعت افزایش خواهد داشت.

هدفون بی سیم AirPods Max

اگر در هنگام استفاده از هندزفری های داخل گوش اپل یا ایرپادها احساس خوشایندی ندارید یا به هردلیل هدفون های روی گوش را ترجیح می دهید AirPods Max تنها هدفون های روی گوشی هستند که اپل می فروشد.airpods max 2 که در سال 2024 معرفی شد از نظر مشخصات فنی و کیفیت صدا تفاوت آنچنانی با مدل قبل خود ندارد.در واقع اپل در به روزرسانی این هدفون تنها رنگ بندی های مختلفی را اضافه کرده است و تغییرات خاصی در قطعات به کار رفته شده ایجاد نکرده است.

هدفون بی سیم AirPods Max

 حذف نویز برای AirPods Max بهترین چیزی است که کاربران تجربه می کنند .به گونه ای که اگر بالای موتور در انتهای یک هواپیما نشتسته باشید سکوت کامل و آرامش را به همراه خواهید داشت. اگرچه این هدفون قیمت بالایی دارد اما هنگامی که صحبت از صدای فراگیر به میان می آید، AirPods Max تجربه باشکوهی را  رقم می زند. کیفیت صدا در AirPods Max بسیار خوب است، اگر چندین دستگاه اپل دارید، واقعا عاشق صدا یا غوطه ور شدن در موسیقی یا فیلم مورد علاقه خود هستید، و یا دائما در حال سفر هستید، احتمالاً تجربه AirPods Max را دوست خواهید داشت.

یک دلیل اصلی دیگر برای خرید AirPods Max وجود دارد: راحتی در حین استفاده است. هدفون های روی گوشی معمولا بعد از چندین دقیقه موجب عرق کردن و خستگی می شوند ، طراحی airpods max به گونه ای است که بالشتک های طراحی شده در نواحی گوش راحت هستند و به خوبی تهویه می شوند و برای چندین ساعت متوالی در پروازهای طولانی راحت و مناسب هستند.

هندزفری بی سیم ایرپاد 4 اپل

هندزفری بی سیم ایرپاد 4 اپل

ایرپاد 4 اپل با طراحی جدید خود، بدون نیاز به سری‌های سیلیکونی قابلیت نویز کنسلینگ را ارائه می‌دهد. این ایرپاد در دو مدل مدل استاندارد و مدل با قابلیت نویز کنسلینگ عرضه می شود . هر دو مدل از لحاظ طراحی مشابه نسخه قبلی هستند و با شکل کمی بهبود یافته، راحت‌تر در گوش قرار می‌گیرند. کیس شارژ ۱۰ درصد کوچک‌تر شده و می‌تواند تا پنج بار هدفون‌ها را شارژ کند. عمر باتری در حالت نویز کنسلینگ حدود ۴ ساعت و بدون آن ۵ ساعت است. ایرپاد 4 مجهز به چیپ H2 است که امکان سوییچ خودکار بین دستگاه‌های اپل و اشتراک‌گذاری صدا را فراهم می‌کند. همچنین، قابلیت‌های جدیدی مانند ایزولاسیون صدای تماس‌ها و ژست‌های حرکتی برای تعامل با سیری اضافه شده است. نسخه نویز کنسلینگ در محیط‌های شلوغ عملکرد خوبی دارد و از حالت شفافیت کلاس جهانی اپل بهره می‌برد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی های ایرپاد 4 مقاله نقد و بررسی ایرپاد 4 اپل را مطالعه کنید.

هندزفری بی سیم Apple AirPods Pro

هندزفری بی سیم Apple AirPods Pro

ایرپاد پرو اپل دارای نویزکنسلینگ فعال ANC می باشد که از نظر عملکرد نزدیک به ایرپاد پرو اپل 2 عمل می کند. این هندزفری بی سیم از شتاپ سنج های تشخیص حرکت و تشخیص گفتار پشتیبانی می کند. حسگر دوگانه اپتیکال و حسگر Force Senscor برای تشخیص ژست های حرکتی و کنترل هدفون نیز دارد. ایرپاد پرو اپل به میکروفون های دوگانه از نوع beamforming مجهز است که قابلیت حذف نویز دارند و هنگام مکالمه صدای شما را با کمترین نویز به مخاطب ارسال می کند.شارژدهی ایرپاد پرو اپل به قدرتمندی ایرپاد پرو 2 عمل نمی کند و در صورتیکه ANC فعال باشد ، هر بادز تا 4.5 ساعت و با محفظه شارژ تا 24 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

هندزفری بی سیم Apple Aripods 3

 ایرپادها (نسل سوم) تقریباً همه ویژگی های صوتی رده بالای AirPods Pro 2 را ارائه می دهند ، از جمله صدای فضایی، که صداها را در اطراف شما قرار می‌دهد و یک صحنه صوتی گسترده‌تر و فراگیرتر ایجاد می‌کند اما حالت حذف نویز و شفافیت را ارائه نمی دهند.

هندزفری بی سیم Apple Aripods 3

ویژگی   Adaptive EQ نیز در این مدل وجود دارد که برای ایجاد و تنظیم صدای یکسان و متناسب با شکل گوش شما استفاده می‌شود و تجربه شنیداری شخصی‌سازی شده را برای شما فراهم می‌کند این قابلیت در واقع صدا را در زمان واقعی بر اساس نحوه قرار گرفتن هدفون در گوش شما تطبیق می دهد.عمر باتری ایرپادها  از 5 ساعت به 6 ساعت و  کیس شارژ که در ایرپاد نسل دو 24 ساعت است در این نسل به 30 ساعت افزایش یافته است.

آنها از نظر طراحی به AirPods Pro نزدیک‌تر هستند و ساقه‌های کوتاه‌تر جایگزین ساقه‌های بلند نسل‌های قبلی‌شان شده است اما سری های سیلیکونی ندارند و همین امر موجب شده همان مشکلات مربوط به تناسب گوش با دو نسل اول ایرپادهای سنتی در این مدل ها وجود داشته باشد و خطر سقوط هندزفری ها از گوش وجود داشته باشد.

کنترل های لمسی که به روی ساقه های ایرپاد نسل سوم قرار دارد برای پاسخ به تماس، پخش و کنترل موسیقی با ضربه زدن صورت میگرد و دستیار هوش مصنوعی siri  با ضربه زدن و نگه داشتن فعال می شود.

هندزفری بی سیم Apple Airpods 2

نسل دوم ایرپادهای اپل همچنان دارای ویژگی های جالبی هستند بخصوص اگر از کاربران آیفون هستید، ممکن است ارزش خرید را داشته باشند. همچنین کاهش قیمت دائمی به آنها داده شده است که آنها را ارزان ترین ایرپادهایی است که می توانید خریداری کنید.

هندزفری بی سیم Apple Airpods 2

صحنه صوتی پر جنب و جوش و گنجاندن تراشه هدفون H1 اپل به این معنی است که Airpods 2 واقعاً به خوبی به عنوان یک جفت هدفون برای گوش دادن به موسیقی معمولی یا برقراری تماس تلفنی کار می کند.

نسل دوم AirPods با صدای قوی، راه اندازی آسان، قابلیت اتصال به تمام دستگاه های اپل شما و عمر باتری 5 ساعته، خرید بسیار مقرون به صرفه ای است.

یک کیس کاملا شارژ شده می‌تواند ایرپاد نسل دوم را تا پنج بار شارژ کند. با حداکثر پنج ساعت عمر باتری با هر بار شارژ، این باعث می شود تا قبل از نیاز به شارژ کامل کیس و ایرپادها، بیش از 24 ساعت عمر باتری داشته باشید.

بزرگ‌ترین ایراد این هدفون‌ها ،جدای از نداشتن آخرین فناوری موجود در AirPods Pro 2 ، این است که نوک‌های پلاستیکی سخت آن‌ها در گوش همه جا نمی‌شوند و گاهی اوقات به سادگی خارج می‌شوند، و ممکن است زمان هایی که در حال پیاده روی یا ورزش هستید سقوط کنند و به معنای واقعی دچار آسیب شوند.بنابراین توصیه می کنیم از سری های لاستیکی سیلیکونی استفاده کنید تا آنها را ایمن تر در گوش های خود نگه دارید.

 

بهترین جایگزین ایرپاد اپل

با اینکه ایرپادهای اپل، بهترین گزینه برای گوشی های آیفون می باشند، اما کاربرانی هستند که هندزفری های بی سیم برندهای دیگر را می پسندند. بنابراین در ادامه به معرفی بهترین هندزفری های بی سیم  آیفون که جایگزین مناسبی برای ایرپاد های اپل هستند خواهیم پرداخت.

هندزفری بی سیم Beats Fit Pro

هندزفری بی سیم Beats Fit Pro

هندزفری بی سیم بیتس مدل Fit Pro به تراشه H1 مجهز است و دارای حذف نویز فعال ANC می باشد و سازگاری خوبی با سیستم عامل IOS دارد. حذف نویز این هندزفری عملکردی مشابه با ایرپاد اپل 2 دارد و صداهای مزاحم اطراف را به بهترین شکل ممکن حذف می کند.دارا سنسور شناسایی وضعیت هدفون روی گوش با قابلیت توقف خودکار موسیقی و ردیابی حرکات سر با کمک سنسورهای شتاپ سنج و ژیروسکوپ می باشد.دارای 4 عدد میکروفون از نوع Beamforming با قابلیت حذف نویز برای مکالمه در مکان های شلوغ شلوغ می باشد. شارژدهی با ANC خاموش  9 ساعت با محفظه شارژ تا 36 ساعت، شارژدهی با ANC روشن 6 ساعت با محفظه شارژ تا 24 ساعت  می باشد. دارای قابیلت شارژ سریع می باشد و تنها با 5 دقیقه شارژ شدن، به مدت 1 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

هندزفری بی سیم Sony WF-1000XM5

هندزفری بی سیم Sony WF-1000XM5

هندزفری بی سیم سونی مدل WF-1000XM5 دارای هوش مصنوعی (AI) برای نویز کنسلینگ می باشد، به عبارت دیگر حذف نویز این هندزفری نقطه قوت آن به حساب می آید و اگر به دنبال یک هندزفری برای مکالمه می باشید،بهترین گزینه برای شما می باشد.عمر باتری هر کدام از بادزها در صورتیکه نویز کنسلینگ فعال باشد، 8 ساعت خواهد بود ، بنابراین این هندزفری شارژدهی فوق العاده ای دارد. استفاده همزمان از دو پردازنده QN2e و  V2و استفاده از شبکه های عصبی عمیق،این هندزفری را به یکی از هندزفری های بی سیم بی رغیب تبدیل کرده است. بهره مندی از تکنولوژی انحصاری   DSEE Extreme باعث می شود تا فایل های صوتی کم کیفیت MP3 را با کیفیت بیشتری گوش دهید.همچنین بهره مندی از درایور انحصاری و جدید Drive X کیفیت فایلهای صوتی را بهبود بخشیده است.

هندزفری بی سیم Nothing Ear 2

هندزفری بی سیم Nothing Ear 2

هندزفری بی سیم ناتینگ ایر 2 دارای طراحی شفاف و بسیار زیبایی است که در نگاه اول دل کاربران را می برد. این هندزفری دارای حذف نویز فعال تا 40 دسی بل می باشد. و با 6 میکروفون تعبیه شده در بادزها، تجربه تماس های تلفنی بسیار باکیفیتی را به ارمغان می آورد. شارژدهی بادزها در صورتیکه ANC خاموش باشد تا 5 ساعت و به همراه کیس شارژ تا 36 ساعت شارژدهی خواهد داشت. اگر ANC فعال باشد، بادزها تا 4 ساعت شارژدهی خواهند داشت و بوسیله محفظه شارژ تا 22 ساعت شارژدهی خواهند داشت. این هندزفری دارای گواهی IP55 است تا در برابر پاشش قطره های باران و تعریق مقاوم باشد.همچنین دارای نرم افزاری Nothnig X  برای گوشی های آیفون می باشد تا کاربران آیفون بتوانند از تمامی قابلیت های این هندزفری استفاده کنند.

هندزفری بی سیم Anker Soundcore Liberty 4

هندزفری بی سیم Anker Soundcore Liberty 4

هندزفری انکر مدل Soundcore Liberty 4 یک هدفون بی‌سیم با کیفیت صدای بالا و قابلیت حذف نویز است که طراحی ارگونومیک و ویژگی‌های متعددی دارد. این هندزفری از سیستم صوتی کواکسیال ACAA™️ 3.0 بهره می‌برد که صدایی واضح و شفاف را ارائه می‌دهد. از سنسور سنجش ضربان قلب بهره می‌برد که می‌تواند ضربان قلب شما را در حین ورزش یا فعالیت‌های روزانه اندازه‌گیری کند. همچنین، از 6 میکروفون برای مکالمه شفاف استفاده می‌کند.عمر باتری هندزفری Soundcore Liberty 4 در حالت پخش موسیقی تا 9 ساعت و در حالت مکالمه تا 28 ساعت است. همچنین، کیس شارژ آن می‌تواند تا 3 بار هدفون را شارژ کند.در مجموع، هدفون بی‌سیم انکر مدل Liberty 4 یک گزینه‌ی مناسب برای افرادی است که به دنبال یک هدفون داخل گوشی با صدای باکیفیت، طراحی ارگونومیک و امکانات متنوع هستند.هدفون liberty 4 همچنین دارای نویز کنسلینگ فعال (ANC) است که می‌تواند تا 95 درصد از نویز محیط را کاهش دهد. این هدفون همچنین دارای حالت Transparency است که به شما امکان می‌دهد صدای محیط را بدون برداشتن هندزفری بشنوید.

فناوری HearID در هدفون Soundcore Liberty 4 یک ویژگی شخصی‌سازی صدا است که پروفایل صوتی منحصر به فردی را برای گوش شما ایجاد می‌کند. این کار با انجام آزمایش شنوایی کوتاه در برنامه Soundcore انجام می‌شود. این آزمایش فرکانس‌هایی را که می‌توانید بشنوید اندازه‌گیری می‌کند و از آن اطلاعات برای ایجاد یک اکولایزر سفارشی استفاده می‌کند. که برای جبران کم شنوایی فردی شما طراحی شده است.

HearID می تواند تفاوت قابل توجهی در کیفیت صدای هدفون شما ایجاد کند. با فعال کردن HearID، می توانید جزئیات و وضوح بیشتری را در موسیقی خود بشنوید. همچنین می تواند به بهبود تعادل صدا کمک کند. ، بنابراین نیازی به تنظیم دستی اکولایزر نیست.

هدفون بی سیم انکر Anker Soundcore Liberty 4 NC

صدای هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC بسیار خوب و باکیفیت است و دارای بیس قوی و فرکانس میانی و فرکانس‌های بالای بسیار شفافی است. این هدفون‌ها دارای حساسیت بالایی در سنسور صدای داخل گوش هستند و درایور بزرگی دارند که باعث می‌شود صدای با کیفیتی در نهایت تولید شود. همچنین، این هدفون‌ها دارای بخشی جداگانه برای حذف نویز و صداهای مزاحم اطراف هستند که می‌تواند تا ۹۸.۵ درصد نویز را حذف کند. این هدفون‌ها از فناوری Hi-Res Audio و کدک صوتی LDAC پشتیبانی می‌کنند که باعث می‌شود کیفیت صدای آن‌ها به‌وضوح بهتر باشد. در کل، کیفیت صدای این هدفون‌ها بسیار خوب و شفاف است و با توجه به امکاناتی که دارند، می‌توانند گزینه‌ی بسیار خوبی برای خرید باشند.

هدفون بی سیم انکر Anker Soundcore Liberty 4 NC

هندزفری بی سیم انکر مدل  Liberty 4 NC دارای ویژگی ANC بسیار قوی هستند که باعث می‌شود صدای شفاف‌تری تولید کنند. این هدفون‌ها از فناوری ANC 2.0 استفاده می‌کنند که باعث می‌شود شرایط محیطی را بررسی کرده و صدا را با آن تطبیق دهند تا حذف نویز به بهترین شکل انجام شود. با استفاده از درایور بزرگی که در این هدفون‌ها استفاده شده است، می‌توان به کیفیت صدای بسیار خوبی دست یافت. در کل، فناوری حذف نویز فعال در این هدفون‌ها بسیار خوب عمل می‌کند و باعث می‌شود تجربه‌ی شنیداری شما بهبود یابد. عملکرد باتری هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC بسیار قابل‌تحسین است. این محصول امکان پخش صدا در ولوم متوسط تا ۱۰ ساعت را فراهم می‌کند که این مدت با استفاده از کیس شارژ می‌تواند تا ۵۰ ساعت نیز افزایش یابد. همچنین، ویژگی شارژ سریع USB-C در این هدفون باعث می‌شود تا با تنها ۱۰ دقیقه شارژ، بتوانید تا ۴ ساعت با این هدفون‌ها مکالمه داشته باشید.

هندزفری بی سیم جی بی ال Tour Pro 2

هندزفری بی سیم جی بی ال Tour Pro 2

هندزفری بی سیم JBL Tour Pro 2  از فناوری های ANC و ENC پشتیبانی می کند. دارای 6 عدد میکروفون با قابلیت حذف صدای اضافه محیط می باشد. بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای برقراری تماس های تلفنی به حساب می آید. شارژدهی بادزها در صورتیکه ANC خاموش باشد 10 ساعت و با محفظه شارژ تا 40 ساعت می باشد. بنابراین عملکرد این هندزفری در بخش شارژدهی نیز قابل تحسین است.بهره مندی از درایورهای 10 میلی متری با برچسب Legendrary JBL Pro Sound و تکنولوژی JBL Spatial Sound موجب شده است تا فایل های صوتی را با بهترین کیفیت به گوش کاربران برساند.ویژگی جالب دیگر این هندزفری محفظه شارژ لمسی آن می باشد، این محفظه شارژ اطلاعات بسیار زیادی نظیر میزان شارژ بادزها،میزان شارژ کیس،فعال یا غیر فعال بودن ANC،حالت Transparency و اطلاعات دیگری را در اختیار شما قرار می دهد.

 

فاکتورهایی که در انتخاب بهترین ایرپادها باید در نظر گرفته شوند

در مقاله راهنمای خرید هندزفری و هدفون بی سیم به صورت کامل به نکات مهم در خرید هندزفری بی سیم پرداختم اما در ارزیابی فاکتورهای مهم در خرید ایرپاد برای گوشی اپل قبل از هرچیزی به نکات  زیر توجه کنید:

  • هزینه و بودجه:بودجه اولین موردی است که باید در هنگام خرید airpod  به آن توجه کنید.ایرپادهای موجود در این مقاله معرفی می کنیم با توجه به مدل و نسلی که انتخاب می کنید دارای ویژگی های متفاوتی هستند، حذف نویز، کیفیت صدای فضایی و نوع قرار گیری روی گوش همه از عواملی هستند که در قیمت ایرپاد و هدفون موثر هستند.
  • ویژگی ها و قابلیت ها: چیزهایی که تعیین می‌کنند AirPods چگونه کار می‌کنند و چه کاری می‌توانید با آن‌ها انجام دهید، همیشه در مرکز توجه قرار دارد، بنابراین باید به حذف نویز، حالت شفافیت (transparency)، صدای فضایی، مقاومت در برابر آب، جعبه شارژ، کنترل‌ها و سایر ویژگی های کلیدی توجه داشته باشیم.
  • عمر باتری: موارد کمی بیشتر از عمر باتری بر زمان استفاده روزانه از ایرپاد تأثیر می گذارد، بنابراین هنگام در نظر گرفتن مفید بودن هر محصول، باید آن را در نظر بگیریم. ایرپادهای موجود در این لیست دارای عمر باتری هستند که از شش تا 20 ساعت متغیر است.
  • تراشه: برای تامین انرژی AirPods، اپل هر دو تراشه H1 و  H2را در اختیار دارد. این‌ها کلید تعدادی از ویژگی‌ها و همچنین قابلیت ارتقای نرم‌افزار ایرپادها هستند، همانطور که با ویژگی‌های خوبی که AirPods Pro2  در IOS17 دریافت کرد به دلیل داشتن H2 دیدیم.
  • اصل بودن:برای تشخیص اصل بودن ایرپاد اپل روش های مختلفی وجود دارد که به صورت ظاهری و یا از طریق کیفیت صدا قابل شناسایی است.شماره سریال درج شده روی بسته بندی و تنظیمات گوشی باید دقیقا یکی باشد، همچنین از طریق سایت اپل و وارد کردن سریال نامبر می توانید از  اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. 

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین ایرپادهای اپل در سال 2024 پرداختیم که بیشترین سازگاری را با گوش های آیفون دارند. با این حال برندهای معتبر دیگری نیز هستند که هندزفری های سازگار با گوشی های آیفون دارند و در برخی از آیتم ها نیز بهتر از ایرپادهای اپل عمل می کنند. برندهایی نظر Beats،JBL،Sony و Anker از جمله برندهای معتبری می باشند که ما در این مقاله به معرفی برخی از مدل های آن پرداختیم. امیدواریم که با مطالعه این مقاله بهترین هندزفری بی سیم برای گوشی آیفون خود را پیدا کنید.

بله، می‌توانید از AirPods با دستگاه‌های غیر اپل استفاده کنید، زیرا از پروتکل استاندارد بلوتوث استفاده می‌کنند. اما ویژگی‌هایی مانند یکپارچه‌سازی Siri ، تشخیص گوش (هنگامی که AirPod را خارج می‌کنید به‌طور خودکار صدا را متوقف نمی‌کند) و امکان سفارشی‌سازی میان‌برها در ویژگی دوبار ضربه را از دست خواهید داد. با این حال، هدفون های Beats معمولاً پشتیبانی گسترده تری برای اندروید ارائه می دهند.

اگر AirPods شما وصل نمی شود، باید با بررسی اینکه iPhone، iPad و Mac شما همه به آخرین نسخه سیستم عامل مربوطه خود به روز شده اند، آغاز کنید. سپس، مطمئن شوید که هر دو ایرپاد در حال شارژ هستند، بلوتوث روشن است (تنظیمات > بلوتوث)، و دوباره بررسی کنید که AirPods از طریق تنظیمات در لیست دستگاه‌های شما ظاهر شود و انتخاب شده باشند. اگر آنها در لیست نیستند، دکمه پشت کیف شارژ را نگه دارید تا چراغ وضعیت سفید چشمک بزند و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

اگر نمی توانید صدا را در ایرپاد بشنوید، مطمئن شوید که کیس شما کاملاً شارژ شده است. سپس هر دو ایرپاد را در کیس قرار دهید و آنها را به مدت 30 ثانیه شارژ کنید. از آنجا، قاب شارژ را باز کنید و از iPhone یا iPad خود برای بررسی شارژ شدن هر AirPod استفاده کنید (باید یک نماد رعد و برق در کنار هر دو وجود داشته باشد). هر دو ایرپاد را در گوش خود قرار دهید و صدا را تست کنید. اگر کار نکرد، باید AirPods خود را ریست کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *